Vanhoja juttuja

OHJELMASTA POIKETEN 16.6 ON LIISAN VETÄMÄ JUMPPA (EI LENKKIÄ!)

Tulossa Nakkilan Liikuntaseuran järjestämä Liikuntakarnevaali 22.9.2012 Nakkilan Liikuntahallilla. Mukana erilaisia liikuntapisteitä, Kengurumeininki, kasvomaalausta, arvontaa, ongintaa ja paloauto ym! Katso mainos alla:

Syksyn ajan jatkunut palautekisa on päättynyt ja voittajat ovat:

Teija Sukanen, Sari Hienonen,Taina Virtanen, Niina Käyhkö, Lea Johansson, Mari Vilponen ja Riitta Puttonen. Voittajille lähetetään lounaslipuke Onnipekan Kaffeliin. Onnea voittajille ja kiitos palautteesta!

Muutoksia syksyn ohjelmaan verrattuna: Miesten torstaijumppa ja Bodystep keskiviikolta jäävät pois. Keskiviikon voimistelua lapsille aikaistuu vartilla (17:30-18:15). Vauvajumpan tilalle Aikuinen-taaperojumppa jaettuna kahteen ryhmään: ryhmä 1-2-vuotialle ja ryhmä 2-3-vuotiaille.

Uusille, kevätkaudella aloittaville jäsenmaksuhinnat ja pankkisiirtolomake löytyvät täältä. Uusilta jäseniltä kerätään osoitetiedot jäsenrekisteriä varten. Muista merkitä jäsenmaksua maksaessasi  nimi (jumppaajan nimi) ja osoite.

Jumpilta löytyy osallistujalistat ja niihin jumppaajat laittavat rastit aina jumpalle osallistumisen merkiksi. Syksyllä aloittaneiden nimet on jo valmiina listoilla aakkosjärjetyksessä.

Rahastonhoitajamme Paula Lindholm on valittu Nakkilan kunnan Vuoden Seuratyöntekijäksi 2010.

Jumppapäivä Nakkilassa

Tule viettämään vauhdikas päivä Nakkilan Kirko Vaiheil!

3.9.2011 klo 10.00 alkaen

Nakkilan Liikuntakeskus, kuntopolku 4

10 – 10.45 Bodyharmony (Jaana Pelkonen)

11 – 11.45 Tehomuokkaus (EliseRamstadius)

12.00 – 12.45 Funktionaalien treeni (Liisa Hietaoja)

13.00 - 13.45 Zumba (Sari Koskinen)

13.45 – 14.00 Loppujäähdyttelyt

Mukaan omat eväät!

Osallistumismaksu

5 e koko päivä . Maksutapana käteinen tai liikuntasetelit. Huom! Päivän aikana jäsenmaksunsa maksaneille osallistuminen on ilmaista (tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta mukaan!)

Muista katsoa päivitetty jumppaohjelma sivuilta www.nakkilan.nv.sporttisaitti.com

NAKKILAN LIIKUNTASEURA

Jumppapäivä 24.8.2014 10-13

Klikkaa kuvaa, niin saat mainoksen isommaksi

Keskiviikkoon tuli yksi jumppatunti lisää!!! Spinningtunneille Nimenhuudon kautta ilmoittautuminen, muille tunneille voit vain tulla mukaan! Liikkuntaseuran jäsenille kuuluu jäsenmaksuhintaan ja muille 4 € kertamaksu.