Seuran esittely

Kevätkokouksessa 2024 valittiin seurallemme puheenjohtaja Liisa Hietaoja ja johtokunta, johon kuuluvat Leena Henriksson, Ari Ojaniitty, Johanna Teinilä, Virpi Luoma, Paula Lindholm, Anniina Ojanen, Miia Anttila ja Jaana Pelkonen.

Puheenjohtajan tervehdys!

Nakkilan Liikuntaseuran tavoitteena on liikuttaa ihmisiä ikään katsomatta. Liikuntaseuran toiminnan painopisteenä ovat erilaiset ryhmäliikuntatunnit, joissa pääset liikkumaan oman kuntosi ja taitotasosi mukaan. Nakkilan Liikuntaseuran ohjelmistossa on tunteja pääsääntöisesti aikuisille, mutta myös perheille, lapsille ja varttuneemmille ihmisille. Suosittu Lavis tanssittaa kansaa ja sählytunnilla voi ottaa kunnon hien pintaan.

Jo 90-vuotias seura on edelleen elinvoimainen, joka pyrkii uudistumaan ja kehittämään toimintaansa muuttuviin trendeihin ja tarpeisiin vastaten. Vapaaehtoistyöllä pyörivä toiminta on huipputyyppien ansiota: ohjaajat ja johtokuntalaiset tekevät upea työtä nakkilalaisten liikkumisen hyväksi.

Tervetuloa tutustumaan tunneille ja toimintaamme!

Hyvässä seurassa on ilo liikkua!

Liisa Hietaoja

Linkkejä