Kevätkauden aloitus

5.1.2021

Kevätkauden aloitus: lasten ja nuorten ryhmät aloitetaan 11.1.2021, mutta aikuisten osalta aloitetaan omalla viikko-ohjelmalla, jossa spinningiä ja ulkotreeniä.

Muistutuksena syyskaudesta ohjeet:

Noudatathan yhteisiä ohjeistuksia seuramme toimintaan liittyen:

• Huoltajille kasvomaskit, kun tuovat/hakevat lapsensa tunnille.
  • Kasvomaskia on hyvä käyttää myös aikuisten tunneille saavuttaessa.
  • Tulethan seuramme tunnille ainoastaan täysin terveenä. Huomioi lievätkin oireet.
  • Pidä huolta hyvästä hygieniasta. Pese käsiä perusteellisesti ja usein, älä koske kasvojasi. Jos yskit tai aivastat, tee se kyynärpäähän, hihaan tai paperiliinaan.
  • Saavu tunneille valmiiksi treenivaatteissa vain hieman ennen tunnin alkua. Pyrimme välttämään yhteisissä tiloissa oleskelua.
  • Muista turvavälit, myös pukuhuoneissa, peseydythän vasta kotona. Pidä vähintään 1,5 metrin etäisyys muihin paikalla olijoihin.
  • Vältämme turhia lähikontakteja jumppatiloissa, eli vältäthän mm. kättelyä ja halailua ystäviä nähdessäsi.
  • Muistathan täyttää juomapullosi jo kotona. Juomapullo on vain omaan käyttöön, ethän lainaa juomapulloasi toisille.
  • Mikäli seuramme tunneilla on yhteisiä välineitä käytössä, desinfioidaan ne jokaisen käytön jälkeen käyttäjien toimesta. Tuntien lopussa on varattu aikaa välineiden puhdistamiselle. Esim. oma jumppamatto olisi hyvä ottaa mukaan tunnille.
  • Jos olet matkustanut ulkomailla, pidäthän omaehtoisen kahden viikon karanteenin ennen kuin osallistut taas seuramme toimintaan.

Yhdessä yhteisiä ohjeistuksia noudattaen pystymme tarjoamaan itsellemme ja muilla jäsenillemme turvallisen tavan nauttia taas harrastusten ja liikunnan riemusta.