Syyskausi starttaa aikuisten liikuntaryhmien osalta 17.8 (paitsi Tanssitabata, joka starttaa 3.9) ja lasten ryhmät syyskuun alussa.

14.7.2020

Syyskausi starttaa 17.8 aikuisten liikuntaryhmien osalta ja lasten ja nuorten ryhmät aloittaa 31.8, taaperot 24.9.  Kausimaksu, joka kattaa sekä syys- että kevätkauden, on yli 16-vuotiailta (mutta alle 60 v) 60 €, 60+-vuotiailta 40 €, lapsilta 30 € ja taaperojumppaan osallistuvilta (aikuinen+lapset) 50 €. Aikuisille on myös kertamaksulla (4 €/krt) jumpille, lapsille ei ole kertamaksu käytössä. Aikuisille on tunteja joka päivä ja lähes joka päivä useampi tunti, myös viikonloppuna!

Odotamme jo innolla näkevämme juuri sinut taas tunneillamme. Aikuisten tunneille pitäisi ilmoittautua jo 16.8 mennessä, niin saat nimesi osallistujalistaan valmiiksi, eikä tuntien alussa mene aikaa nimien kirjoittamiseen.

Tänä syksynä on tärkeää pitää huolta hyvästä hygieniasta ja noudattaa näitä yhteisiä ohjeistuksia, jotta voimme jokainen luoda itsellemme ja muille seuramme jäsenille turvallisen tavan harrastaa, liikkua ja nauttia liikunnan riemusta!

Noudatathan yhteisiä ohjeistuksia seuramme toimintaan liittyen:

• Tulethan seuramme tunnille ainoastaan täysin terveenä. Huomioi lievätkin oireet.
  • Pidä huolta hyvästä hygieniasta. Pese käsiä perusteellisesti ja usein, älä koske kasvojasi. Jos yskit tai aivastat, tee se kyynärpäähän, hihaan tai paperiliinaan.
  • Saavu tunneille valmiiksi treenivaatteissa vain hieman ennen tunnin alkua. Pyrimme välttämään yhteisissä tiloissa oleskelua.
  • Muista turvavälit, myös pukuhuoneissa, peseydythän vasta kotona. Pidä vähintään 1,5 metrin etäisyys muihin paikalla olijoihin.
  • Vältämme turhia lähikontakteja jumppatiloissa, eli vältäthän mm. kättelyä ja halailua ystäviä nähdessäsi.
  • Muistathan täyttää juomapullosi jo kotona. Juomapullo on vain omaan käyttöön, ethän lainaa juomapulloasi toisille.
  • Mikäli seuramme tunneilla on yhteisiä välineitä käytössä, desinfioidaan ne jokaisen käytön jälkeen käyttäjien toimesta. Tuntien lopussa on varattu aikaa välineiden puhdistamiselle. Esim. oma jumppamatto olisi hyvä ottaa mukaan tunnille.
  • Jos olet matkustanut ulkomailla, pidäthän omaehtoisen kahden viikon karanteenin ennen kuin osallistut taas seuramme toimintaan.

Yhdessä yhteisiä ohjeistuksia noudattaen pystymme tarjoamaan itsellemme ja muilla jäsenillemme turvallisen tavan nauttia taas harrastusten ja liikunnan riemusta.

Mikäli kuitenkin seuramme toimintaan liittyen todetaan koronavirustapauksia, on tartuntatautitapauksessa mahdollisesti altistuneiden henkilöiden kontaktointi ja selvitystyön vastuu tartuntatautiviranomaisilla. Siksi on tärkeää, että kaikki tunneille osallistuvat ovat ilmoittautuneet jäseneksi täällä https://nakkilan.nv.sporttisaitti.com/yhteystiedot/ tai kertamaksulla tunneilla käyvät laittavat nimensä perään myös puhelinnumeron, mutta huom. myös he voivat ilmoittautua jäseneksi, niin yhteydenotto on helpompaa. Viranomaisten pyynnöstä seura antaa selvityksen mahdollisista altistuneista sekä heidän yhteystietonsa viranomaisten käyttöön. Olisi toivottavaa, että tartunnan saanut jäsen tai jäsenen huoltajat olisivat yhteydessä seuraan tartunnan tultua ilmi.